Monday, November 14, 2011

Entry Di Pagi Isnin :)


Click Sini Dulu Please, TQ



Morning Semua...
Huuh, baru bangun kew??.. Ehh, dengan tak mandi lagi dah hadap lappy dan terus buka blog..Hehe, aku pun memang selalu macam tu..Lebih-lebih lagi kalau kat hostel, kadang-kadang sampai petang tak mandi pun ada an? 

Tapi hari ini aku bangun awal walaupun tidur lambat malam tadi..Ini semua sebab nak kejar line wifi yang sedang laju macam kereta Fomula 1 nie..Haha, mengarut..!!

Sekarang nie budak-budak spm sedang bertungkus lumus memerah otak untuk mengeluarkan segala apa yang tersimpan dalam otak tu..Jangan sia-siakan apa yang telah korang belajar selama bertahun-tahun tu..Keluarkan, keluarkan..Hehe

Nak setepek..Haha, sedap an..Nyammi~~

Oleh kerana langit mendung macam nak hujan sedap nie kalau breakfast nasi kerabu..OK, tak ada kaitan..Hehe, sambil-sambil menikmati nasi kerabu yang boleh tahan sedapnya nie, aku tengoklah video lagu Love You Like A Love Song yang dinyanyikan oleh SG..

Apa lagi..Jom layan..Hehe..

#Sambil-sambil tu, aku nak minta jasa baik korang tolong like gambar INI...Jangan risau itu hanya gambar aku sahaja..Hehe..Sayang korang..


3 comments:

Pendamba Mawar said...

line slow xdapat like pun page tu

SoLy SoLicious said...

lagu tu mmg sodap..sesedap nc kerabu tu,.heeee

Atiqah Fadzil said...

suke gile lagu nihhh <33333