Friday, November 18, 2011

Gagal Sekali Tidak Bermakna Gagal Selamanya


Click Sini dan Sini Dulu Please, TQ

Jom breakfast :)

Hai semua...Selamat Pagi Jumaat...

Huuh, apa macam pagi Jumaat korang??? Kepada budak-budak yang ambil result semalam, pagi nie happy la an? Result semua gempak-gempak gitu..Tak macam aku dulu..Ala kadar jew..Hehe..Not bed la..

Kepada mereka yang tidak lulus dengan cemerlangnya jangan berputus asa..Jangan disebabkan result yang sedang-sedang itu buat korang semua putus asa dan malas nak belajar..

Relex laa...Baru UPSR la adik-adik...Banyak lagi cabaran yang menanti korang akan datang...UPSR bukan ada apa-apa pun..Minta kerja pun tak layak tau..Hehe

Ingat! Gagal sekali tidak bermakan gagal selamanya...Jadikan ini sebagai satu batu loncatan untuk korang terus gigih dan berusaha untuk maju ke hadapan dengan result yang cemerlang..

Apa-apa pun sys ucapkan tahniah ok kepada adik-adik semua..Korang dah cuba sedaya upaya right? Mungkin bukan rezeki korang untuk dapat result yang cemerlang...Next time ada lagi..PMR dan SPM sedang tunggu korang tu..Huuh, Good Luck OK..


P/s: Result UPSR dah keluar...Tunggu masa result PMR pula..Dan seterusnya SPM..Huuh, mesti berdebar hati adik-adik sekalian an?

#Sambil-sambil tu, aku nak minta jasa baik korang tolong like gambar INI...Jangan risau itu hanya gambar aku sahaja..Hehe..Sayang korang..

4 comments:

MAY said...

dulu amik upsr dengan takde perasaan...dan amik result pun dengan takde perasaan..mjur dapat cemerlang jugak..pun tiade perasaan bile cemerlang.muahaha..

SoLy SoLicious said...

ade org semerlang UPSR tp skg jadik smpah msyarakat... ade yg gagal, tp jadik jutawan skg..huhu

cik ika said...

teringat lak tyme amek result upsr~~

Anonymous said...

rmai yg cmerlang upsr thun ni^^