Friday, November 11, 2011

Segmen Hujung Minggu | Mari Bedudun



Click Sini Dulu Please, TQ


Click banner untuk join
Jom kita bersegmen malam ini..Hehe, segmen dari Genk..

OK, aku berasal dari negeri Melaka..Yup, negeri Melaka Bandaraya Bersejarah.. Hehe..Ada sesiapa yang sama dengan aku?? Mehh sini nak kenal-kenal..Tak sama negeri pun tak pa mehh...Itu semua bukan syarat untuk berkawan...Yang penting ikhlas dalam persahabatan.. kan? 

 DONE!!! Hehe

#Sambil-sambil tu aku nak minta jasa baik korang untuk like pic INI..Itu pic aku sendiri..Hehe, tapi tiada paksaan OK  

Jangan lupa click Sini, Sini dan Sini juga yew.. TQ 

5 comments:

Nasz said...

selamat bersegmen.

PnutShafii said...

done following you :) nice blog . dtg dari negeri yang sama . haha

miss jambu said...

terima kasih sudi join segmen genk
genk datang sini ^_^
jom dtg blog genk :D

http://genkcorner.blogspot.com/

Diera Tekikushika said...

baru minggu ni free nk pergi bedudun kat blog awak. jom pergi blog saya meh =)

siti hidayah said...

Hye. datang singgah dari segmen yang sama. salam perkenalan ;)

http://dayahpunyerbelog.blogspot.com/2011/11/segmen-hujung-minggu-mari-bedudun.html