Monday, November 1, 2010

aK keSaL sanGaT..!!

aK keSaL saNgaT aTas suMe yanG berLaKu seMaLam...aK meManG xsanGke aDeW gaK oRg sanGgup cKp nGn aK mCm 2... dYe oRanG peRtaMe yanG beRcakaP nGaN aK deNgaN tenGkinG2 aK..aDeWkaH aK nI teMpaT naK lePaS aN maRaH n gEraM dYe..??...paTuT keW aK jaDi manGse kPd suMe ni...??..peW saLaH aK...??... aK aDeW peRaSaaN taU x???...seDanGkaN biNaTanG poN aDeW peRaSaaN ni kaN maNusia...leBiH2 laGi cKp kaT peReMpuaN mCm 2...peReMpuaN ni muDaH teRaSe n keCiL haTi taU x... pLeaSe aR...kaLo haTi peRempuaN daH terLuKe meManG suSaH unTuK dipuJuK...buaT aR seRiBu caRe poN kaLo haTi seoRang peReMpuaN 2 daH saKit mCm aK raSe skunK meManG suSaH unTuK di maaf kaN....MeMaaFkaN munGkiN boLeh..taPi unTuK meLuPekaN aPew yG dYe daH buaT x seMuDaH iTu...

4 comments:

iDa said...

yap btl 2..memg paling xsuka org cm 2......eeeeeeeeeeeeeee..nk je mencarut..tp xleh..hhhhuh...org sllu kate..sabar yer..sabar...tp setakat mne r kita leh sabar...hhuhuhuhu....geram tolll

^^eKaTiKaH^^ said...

haa...betol2...
saba pon adew batasnye gak an...
kalo dah xleh saba memang meletup gak la...ngee~~

iDa said...

toll 2....sekali sekala..lepas jer..bia dwg tow ingt kita nie leh pijak2 cam semut ker......huhuhuh

^^eKaTiKaH^^ said...

huhu...
xsume org mudah di pijak begitu jewp..