Monday, January 25, 2021

Inspiration Work Space Untuk Home Office

Assalamualaikum. Hi.

Pada hari kebiasaannya Isnin hingga Khamis, aku banyak habiskan masa buat kerja editing di rumah dan manakala pada hari Jumaat hingga Ahad, aku banyak habiskan masa kerja diluar. Nama pun photographer. Waktu kerja dia memang weekend. Hahaha

Sepanjang PKP, for sure memang banyak habiskan masa kerja editing di rumah. Tiada sebarang majlis dibenarkan. Bila kene banyak habiskan masa bekerja di rumah, for sure mahukan work space yang cantik dan selesa untuk buat kerja. Baru semangat nak siapkan kerja. Betul? 

Sekarang pun dalam proses pindah rumah baru. So aku decide untuk ambil satu bilik dijadikan sebagai home office. Berikut antara design inspiration work space yang menjadi idaman.













Simple dan kemas kan?

Hopefully aku dapat buat decoration bilik home office aku seperti di atas. Tak dapat 100% sama, at least 50-60% pun dah ok. Hahaha

Apa pendapat korang? Hihi



5 comments:

LampuHijau said...

Lawanya. LH nak decor macam ni lah untuk workspace LH. Hehe.

Azhafizah MN said...

Cantik decor workspace. Dapat salah satu atau lebih kurang pun dah semangat dah nak buat kerja kan. Semoga tercapai cita cita :)

Shida Radzuan said...

cantik! shida lebih suka ia berada dalam bilik dimana xbercampur dgn org lain..baru tenang buat keje..bkn sng ber WFH ni ^_^

Nina Mads said...

semua lawaaa.. rumah tanpa anak2 memang best boleh hias. hehe
kerja dlm bilik cantik hati pun berbunga

sophea ◇ said...

Kalau dah deco baru ada mood kn