Thursday, January 2, 2014

Kembali Ke Sekolah


Hari ini  2 Januari 2014. Di mana hari persekolahan bermula. 

Teringat masa zaman persekolahan dulu-dulu. Apabila tibanya musim persekolahan, pelbagai persiapan untuk ke sekolah harus disiap sediakan. Kelengkapan seperti buku sekolah, alat tulis, baju baru, kasut baru dan kalau boleh semua benda nak baru.


Kalau semuanya sudah baru, belajar haruslah lebih rajin. kan? 

Ingat, niat utama pergi ke sekolah. Bukan mencari si pujangga hati, tetapi mencari ilmu untuk diri sendiri. Itu adalah bekalan utama untuk meneruskan hidup akan datang. Tanpa ilmu didada, siapalah kita. Cehh. Haha

Kepada adik-adik yang bersekolah diluar sana, Selamat Kembali Ke Sekolah. Hehe


P/s: Rindu zaman persekolahan, rindu kawan-kawan sekolah :']

13 comments:

Nurzakiah Hanum said...

salam
singgah pagi
sory x sempat nak komen banyak bz day

Shafiq Hashim said...

Tahun Baru Semua Baru :)

http://shafiqhashim.blogspot.com/2014/01/deretan-filem-terbaik-2014.html

Dzureen Darwis said...

wah cantiknya doodle tu suka sangat :) hehehe

yana aina said...

rindu nk pakai bj sek !! hehhh cute nya katun tue ^^

Mime MF said...

hehe betul2..sekolah dulu plg excited bila beli stationery..semua nk baru..hihi

sarah hairudin said...

Salam. Baru lepas follow u hehe. Setuju sgt, dah 3 tahun tinggal sekolah rasa rindu sangat :')

Yumida Huda said...

comelnye doodle etikah
tringat pulak zaman sekolah yumida tgk doodle tu

flower licious said...

join GA saya
http://flowerliciousazzahrah.blogspot.com/2014/01/first-giveaway-by-stifazara.html

Kathy R'bain said...

comei jer doodle tu..

Eellee Nana said...

comei doodle^^
sume baru, semengat beu kena consitent^^

Invisible Me said...

Comel doodle Eka buat. IM tak pandai melukis lukis.

adrianna syaz said...

Comeinya doodle dia..mmg rasa nk sekolah balik ni..:)

Azhafizah Md Nor said...

semua pun nak baru kan bile masuk sekolah..selamat kembali ke sekolah adik adik semua :)