Thursday, August 10, 2017

Sususan Dekorasi Barang Dapur


Assalamualaikum.









Bila tengok susunan barang dapur seperti di atas, rasa tak sabar nak deko dapur sendiri nanti. Hee. Lepas sahaja kahwin nanti dah duduk rumah sendiri. So masa tu bolehlah nak applikasikan deko impian sendiri. Tak lama mana pun, bulan depan je. InsyaAllah. Heee

3 comments:

Noor Azlan said...

Kemasnya... macam tak ada orang masak kan... tapi idea yang bagus....

timm bill said...

syok tgk, itulah tunggu ada dapur sendri baru boleh realisasikn impian..hehe..

Azura Aziz said...

cantik, nampak kemas kan..