Sunday, December 10, 2017

Bulan 12, Bulan Manusia Mengawan


Assalamualaikum.

Bunyi ayat tu macam tak berapa sopan. Tapi hakikatnya itulah istilah yang digunakan oleh para photog bila tiba musim cuti sekolah iaitu bulan Disember. 

Betul atau tidak, bulan Disember adalah musim orang kahwin? Sampaikan sehari tu boleh dapat dua ke tiga jemputan. Kenyang perutlah seharian tu. Hahaha

Alhamdulillah, bulan Disember full booking untuk setiap minggu. Orang kata rezeki selepas kahwin. Sampaikan takde rehat dibuatnya. Hari-hari kerja. Isnin hingga Khamis kerja harian tetap manakala Jumaat hingga Ahad kerja sebagai photog. Siang kerja lain dan malam pula belek gambar. Rabak mata wehh. Itupun tak lama mana sebab dah ada suamikan. Apa-apa pun kena utamakan suami. Heee

So wish good luck untuk diri sendiri. Bertabahlah untuk bulan ini sahaja ye. Lepas ni bulan 1 off job untuk fokus siapkan album yang bertimbun tu. Berderet beratur nak disiapkan. Client-client harap bersabar ye. Hehehe

Meh sini nak belanja sikit hasil gambar job minggu lepas dan minggu ini. Selamat mencuci mata youallssss. Hikkk.

Solemnization and wedding reception of Farah & Zahir  |  1, 2 & 3 Disember 2017 | Melaka




Solemnization and wedding reception of Syakira & Azwan  |  8 & 9 Disember 2017 | Negeri Sembilan




Follow:
Instagram: http://instagram.com/ekatikah/
Facebook : Ekatikah

WhatsApp : http://wasap.my/60136494534




2 comments:

Cik Tie said...

Pose cantik! View pun cantik.. suka-suka

Cik Tie said...

Cantik! Bila cuti sekolah ramai yang ambil peluang untuk melangsungkan perkahwinan