Tuesday, September 27, 2011

Photoshoot bersama Dato Siti :D


^_______________^

Owkey...tajuk entry nak over the top jew an..padahal satu gamba Dato Siti Nurhaliza pon tak dew an..haha...sajew nak buat gempak..**gempak kew??perasan.. "Tak payah nak beranganlah Tikah oii..dalam mimpi bolehlah kau phohoshoot dengan Dato Siti kite tu"..hahaha..bermonolog sekejap :p

Hehe, sebenarnya aku just nak share picture yang aku tangkap semasa aku photoshoot kat Ulu Yam ahad lepas..takde maknanya picture Dato Siti...haha...Lets cekidout :D
|
|
Owkey, ini salah satu gamba yang mendapat pujian **poyoo..haha
|
|


|
|


|
|


|
|

 |
|


|
|


|
|


Haa..apew macam???owkey tak???huhuhu....aku shoot gamba nie pun atas bantuan orang pakar fotografi..**ahli kelab Asfon..profesional tau... :)  Lepas nie aku nak explore lagi, nak cari pengalaman baru...best woo fotografi nie kalau korang betul-betul menghayatinya...aku dah berjaya, korang bile lagi??..hehe.. ;)

4 comments:

kim heeruul said...

mane dato siti nye..? haha
btw,nice photoshoot..^^

EkaTikah said...

@kim heeruul : haha...tajuk jew lebih tu..bdw, thanks :D

Azura @ cik buaya said...

nice picture.. suke gmbar yang ke 4 :) yang lain2 pun cantik juga :)

EkaTikah said...

@azura:..hehe...thanks :)