Tuesday, September 6, 2011

Pic Raya Tahun 2011 :)


^______________^

Hahaha...raya dah seminggu berlalu baru nak upload pic raya...ahh, aku tak kiraa..orang lain upload aku pon nak upload gak..alarh, raya sebulan...nie baru seminggu lebih...haha..raya tahun nie memang best ar, bukan best sebab ramai saudara-mara balik kampung or adew buat rumah terbuka kew...yang bestnye tu, tahun nie aku jadi camera girl **makngah ckp..haha...maklumlah adew dslr baru...kalau tak, xdew makne aku rajin nak jadi camera girl....hehe...kat bawah nie antara serba sedikit picture raya aku dan family aku...hehe...

Pic bersama dslr kesayangan..huhu ^^

Bergamba bersama Aqma a.k.a Mama.. :D


Kak Diela, Kak Ira and Abg Aye, masa malam raya :)

Bunga api raya + sambut merdeka..hahah xD

Family sebelah ibu aku...nie tak semua yang adew..kalau ikutkan memang tak muat nak bergamba kat situ..haha :D
Hee..cukup-cukup....nak tengok lagi g la kat album raya kat fb aku..berpuluh gamba adew..kalau nak tengoklah an...haahaa...walaupun raya tahun nie kejap jew, **seminggu jew raye kat rumah dapat gak la merasa kemeriahan hari raya tu...dan balik campus dengan assignment melambak yang tak siap lagi..hehe...**dah siap dah semuanya semalam.. :P

P/s: tak cukup tdo sebab siapkan assignment yg tak siap lagi...haha :D

0 comments: