Friday, March 2, 2012

Top University In Malaysia




Hai semua...

Sebelum aku menaip panjang lebar lagi, kat sini aku mahu buat pengakuan bahawa aku adalah salah  seorang pelajar Universiti.. HEEE.. Eh, bukan nak bangga-banggakan diri.. Tapi untuk menyedarkan diri aku nie yang aku dah besar panjang dan tidak boleh lagi main-main dalam pelajaran.. INI SERIUS!! HAHA

Cakap pasal Universiti nie, dalam Malaysia nie agak-agak berapa buah Universiti yang ada?? Tak kesah la IPTA ke IPTS ke sama jew.. Yang membezakannya ialah Universiti Swasta and Universiti Kerajaan jew kot.. 

So, kat sini aku mahu kongsikan bersama korang semua iaitu Top Universiti In Malaysia 2011.. Jom tengok Universiti korang sekarang rank yang ke berapa?



Dah tengok?? Haa, macam mana?? Universiti korang rank yang ke berapa?? Alhamdulillah, Universiti aku rank yang kedua.. #buatmukaterkejut.. HEEE, terbaiklah UTM!! Tak sangka Universiti yang selama 2 Sem aku duduk nie salah satu Universiti Top 3 In Malaysia..HEHE

Bangga?? Sudah tentulah.. Tak tahu pulak aku UTM nie bukan calang-calang Universiti.. Masa aku mohon UPU dulu tu pun aku main taram je letak UTM..Sebab ada couse yang aku minat.. Alhamdulillah dapat walaupun untuk second intake..

Apa-apa pun jangan nak berbangga sangatkan?? Universiti dalam rank no 1 sekali pun kalau penuntutnya tidak berkualiti tak juga...kan? Jadikan rank itu sebagai satu pelonjak untuk terus dan terus berusaha.. HEE

Thats all.. Bye bye

5 comments:

EYFAalias said...

kite kolej je :(

Pupel Liyana said...

pupel budak poli je kehkeh

airmapituitary said...

saya pelajar USM.. ^^

sherotpetot said...

betol tu awak.. kalau kita berusaha... duduk u last pon bole bejaya gak

Azhafizah[フィザ] said...

UiTM di hatiku ^__^