Friday, November 30, 2012

ID CARD HOLDER

 

Alhamdulillah, semalam sempat siapkan tempahan Id Card Holder daripada seorang pelanggan jauh nie. Buat dalam tengah malam macam tu sampai ke pagi. Haa, tidur jangan tanya la pukul berapa..Hihi


Di atas inilah Id Card Holder yang aku siapkan sampai ke pagi tadi..

Dan di bawah ini pula contoh tempahan Id Card Holder sebelum ini.





Apa macam ok tak? hmm, orang baru belajar buat Id Card Holder macam nie la rupanya. Hee. Walaubagaimana pun, alhamdulillah dapat tempahan dariapada rakan-rakan mahu pun orang luar.

*Id Card Holder ini kebiasaannya untuk letak kad matrik bagi mahasiswa dan juga boleh meletak apa sahaja kad yang berkaitan. Saiz Id Card Holder ini mengikut saiz kad tersebut. Design pula boleh pilih mengikut cita rasa anda sendiri*

Kalau berminat, bolehlah emailkan pada alamat 
scorpiogirls2610@yahoo.com

P/s: Tempah banyak? Akan ada diskaun menanti anda. Weee~~

Terima Kasih 

 

6 comments:

yun syazwani said...

comelnyer...

yaya ade said...

comel laaaa.

sy follow sini :)
http://yayacaramel.blogspot.com/2012/11/siapa-stress-jom-terjah-ni.html

Mieya Atiera said...

Comelnyaaa. geram nya tengok

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

comelnye iekah..suke2

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alahai comelnyerrrr...cute sgt2 hikss

-meeSUPERGIRL- said...

wah comel .. nanti dah jd trend lah pulak dekat kampus kan .. haha . pandai cari income ..