Wednesday, December 11, 2013

Keyword: Kahwin?




Blog sudah lama berusang. Dalam hati berkata, entah ada ke keyword yang masuk ke blog ini? Rasa risau menyelubungi diri. Eh? Haha

Bila semak, tiadalah banyak mana. Alhamdulillah, masih ada. Tapi keyword yang menjadi tarikan ke blog untuk minggu ini ialah "kahwin". Macam korang tengok gambar kat atas. Hampir semuanya tentang kahwin. Haha. 

Tafsiran mimpi kahwin itu tidak aku nafikan. Pernah jugak buat entri mengenai itu. Alaa, kalau korang pembaca setia korang perasan entri tu. Malu pula nak share kat sini. 

Tetapi, keyword untuk model safi kahwin 2013 itu agak pelik. Model? Safi? Kahwin? Haha. 

Agak-agak, keyword apa yang melekat untuk minggu hadapan? Heee 

4 comments:

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

Hamboiii berderet keyword kahwin.. hehehehhee.. tempat rujukkan tuu XD

Kathy R'bain said...

pelik tapi benar tu sis..hehehehe..

Hafiza AizZawa said...

sume pasal kawen je nie..

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

tanda2 tUUU..heheheh