Thursday, August 11, 2011

Pembentangan yang paling buruk yg aku pernah buat =='


^____________________________^



Aduhh, kenapelah ngan aku nie???...nak kate budak kecik, dah besar pun haa..masuk U lagi tu...tapi aku still takut untuk buat pembentangan  kat depan rakan-rakan kelas aku...aku tak tau kenapa tdi masa pembentangan aku punya mulut nie berat benau nak cakap..perasaan takut yang meninggi sampai setinggi gunung pun ade..**OTT,,haha..mane taknye..tdi tu kire first pembentangan aku kat dalam kelas tu..

Kalau dalam kelas aku tu adew artis kew PM kew patut gaklah nak malu-malu..tapi yg ade cume rakan-rakan kelas aku and pensyarah...nasib baiklah masa pembentangan tu pensyarah tak tanye apew-apew..kang dari tahu jawapannye terus tak tahu..haha..budak-budak kelas aku yang lain dok kusyuk prepair untuk pembentangan dyeorg pula, takdelah dyeorg banyak tanye..tapi still adew sorang mamat nie yang sememangnye suke kacau aku..ishh, nak jew aku cepuk budak tu..sabau-sabau.. --'

P/s: Lepas nie aku harap aku taklah setakut tadi...hehe... :p

0 comments: