Monday, August 1, 2011

Selamat Berpuasa Semua :)




^__________________________^



Wahh,,kejap jew dah tiba bulan Ramadhan..pejam celik pejam celik dah nak raya pulak..tak sabar pulak rasanya..hehe..**baru first day puasa dah ingat raya..haha..puasa aku tahun nie lain dari tahun yang sebelumnya..yewla, tahun nie aku berpuasa dengan kawan-kawan aku kat campus nie..tahun sebelum nie aku berpuasa dengan family kat rumah...so, agak kekok sikit..hehe..tapi walaubagaimana pun aku kene biasakan hidup tanpa family disisi..takkan 24hours nak duduk bawak ketiak family an..haha..

Apa-apa pun aku nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua rakan-rakan blogger aku...huhu..harap tahun nie puasa penuh erk..**kecuali perempuan laa..hehe..bulan puasa nie banyakkan beramal supaya pahala puasa kita gemuk banyak..owkeylah..take care semua...sebelum terlupa, Selamat berbuka puasa juga yaa :p **lame lagi lorh..

3 comments:

azu said...

selamat berpuasa eka tiqah..xbole nk terawikh lagi, aijaz sgt ligat!singgah2 blog azu ye!tq
http://azumie.blogspot.com/2011/08/kelebihan-bulan-ramadhan-yang-dilupakan.html

^^eKaTiKaH^^ said...

@azu: huhu..thanks ya azu... nnt tikah singgah :)

.m y z. said...

selamat berpuasa! :D biasalah tu. best apa puasa dengan kawan2 :)