Tuesday, June 4, 2013

Budak Meroyan


budak meroyan -,-

Dalam minggu lepas, ada seorang budak bawah umur ni IM aku di facebook. Pada mulanya, ayat sopan lagi. Tanya pun nicely gitu. Lepas beberapa minit kemudian, budak itu sudah keluarkan belang hitamnya.

Aku pun mula naik rimas. Tanya itu ini yang sememangnya bukan pada aku soalan itu patut ditujukan. Kenapa? Kerana dia bertanyakan soalan mengenai hadiah untuk pemenang salah satu giveaway ini.

Kalaulah aku adalah sponser atau penganjur giveaway itu, wajarlah tanya. Ini aku juga merupakan salah seorang peserta. IM nak marah-marah, merapu cakap pasal tak dapat hadiah lagi.

Ishh, rasa nak sekeh budak ni kalau ada kat sebelah. Biar faham sikit yang aku ni hanya PESERTA GIVEAWAY! Nak mengamuk, pergi serang penganjur or sponser giveaway tersebut. Ada faham!

Malas layan budak bawah umur. Makin di layan, makin sakit hati. So biarkan sahaja dia nak meroyan seorang diri. Hohoho

6 comments:

Yumida Huda said...

aahkan..patutnye refer pd sponsor or ga yg dia join tu
myb dia dh salah org kot...terkonpius dgn sis
klo tengok pic tu..rasanya mcm kenal budak tu

nuyui a.k.a miss YUI said...

mcm tu pon ada..ish2..

Cik Pensil said...

haha. kesian eika. hee

keli menari said...

hahahaha.pon bolehh

Budak Kampung said...

sabo je la..bebudak bru nk up kot

nuha ahmad said...

kelakar pulak baca ni hehe sye singgah :)