Thursday, July 24, 2014

Iklan Raya


Bulan Syawal bakal menjelma. Lagu raya sedang asyik berkumandang di radio tidak kira rentak baru mahupun lama. Mahu ambil mood raya yang bakal tiba beberapa hari lagi. 

Itu kisah lagu raya. Tidak terkecuali iklan raya yang kian kali ditayangkan di televisyen. Antaranya: 






Bila tengok iklan raya, terus jadi teringat ibu ayah kat rumah. Uwaa, nak balik rumahhhhh  

InsyaAllah esok after kerja, gerak balik Melaka. Rindu nak balik, tak boleh tahan lagi. Nak tolong ibu ayah kemas rumah, pergi beli mana yang kurang and nak buat kuih raya dengan ibu. Ibuuu ayahhh, tunggu Ika balik .

Korang bila gerak balik kampung? Atau korang beraya dirumah sendiri? Hehe

Iklan Raya Lisa Surihani & Zizan Razak

3 comments:

Kisah Si Dairy said...

tu yang seronok tengok...semangat ni nak raya

timm bill said...

iklan taun ni semua best! ikln2 ni la yg buat kita brsemngt nk rya..timm xblik mna2 pun..semua balik kt umah jer..hehe..

Mimi Azirah said...

bestkan iklan iklan nih