Friday, July 25, 2014

Resepi Maggi, Menu Berbuka Hari Ini


Siapa di sini hantu Maggi? Ok kita geng. Hehe

Tidak kira apa jua jenis masakan maggi, memang akan itu dituju dahulu daripada makanan lain. Masa duduk hostel dahulu, maggi adalah salah satu makanan kegemaran and antara yang paling menjimatkan duit. Kira memang simpan stock maggi untuk sebulanlah dalam bilik tu. haha

Mahu dipendekkan cerita, hari ini balik rumah nak masak menu maggi sebagai menu sampingan. Maklumlah, skill memasak sudah lama tersimpan. Sudah tiba masanya skill itu dikeluarkan. Cewahhh. haha

Antara menu maggi untuk dimasak sebagai juadah berbuka hari ini ialah




Mudah dan sedap. Eh, jangan terliur. Batal puasa nanti. Hehe

Nak cuba juga? Boleh klik pada menu masakan dan.... selamat mencuba. 

Mohon sempat sampai rumah sebelum berbuka. Rindu nak berbuka dgn ibu ayah di rumah.  Kajang - Melaka, moga dipermudahkan perjalanan. Ibu ayahhh, tunggu Ika  

6 comments:

Kisah Si Dairy said...

wah...betul2 peminat tegar nie..siap ada resepi maggi pulak..macam teringin plak nak makan maggi

Mama Sempoi said...

Salam ukhwah... jalan2 sampai sini, anyway saya pun hantu maggie :) NAK ANAK RINGAN TULANG?

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedap tu dik tp akk jrg makan meggi.. tak berapa sgt..hihihi

slmt hari raya =)

Kathy R'bain said...

Wah²..
Terbaik..

Ainim Suju said...

dah lama rasa tak makan megi. nyum nyum

munirah rahman said...

wah.. terliur plak tengok ni