Saturday, July 30, 2011

Nak update pasal nie juga ;)


^__________________^

Hai korang semua? apew mcm sihat kaa? hee, aku alhamdulillah sehat cume suara nie mcm serak sikit..**sikit jew ok..haha..nie semua disebabkan aku sorak punya la kuat sampai hentak-hentak tangan kat meja semata-mata untuk bagi sorakkan untuk Malaysia..kan semalam Malaysia bertemu SingaPURA..**sorak kat dalam bilik tv jew...haha..

Korang semua dah taukan keputusan akhir perlawanan semalam....aku malas nak sebut berapa-berapa...yang pasti Malaysia kalah ditangan SingaPURA....what everla an...aku tak bengang dengan Malaysia tapi aku bengang dengan SingaPURA...bukan aku jew yang geram, aku rasa semua orang yg tengok bola semalam sama ada kat stadium or kat tv pon bengang..yewla, cara permainan dyeorang macam sial hampeh jew...

Aku balik-balik jew dari tengok perlawanan tu, aku terus buka twitter and faceboook..wahh,,tak payah cakaplah...hampir semua orang nak buat status pasal SingaPURA kat fb...kat twitter tak yah cakap ar..semua orang kat twitter tu dok main tweet-tweet pasal bende nie..**termasuk aku..haha..adew yang redha dengan kekalahan Malaysia..adew yang dok mengata pasal pemain SingaPURA..macam-macam lagilah...

*mcm pemain SingaPURA..asyik-asyik sakit --"




Hahaha..banyak lagilah sebenarnya..aku crop yang mana aku rasa aku nak crop..haha..**sengal...apa-apa pun aku memang tabib sama pemain harapan kita iaitu tak lain tak bukan Fahmi dan Safee...mereka berdua nie memang terbaeeek ar...sayangg sama kamu berduaaa....muahhh muahhh muahhhh...haha...

P/s: sorry TERlambat update pasal bola...baru dpt on9..haha...ketinggalan zaman betull..orang lain update pasal nie aku pun nak gak an...tak aci kalau dyeorang jew..hehehe... :p
http://www.cute-smiley.com

0 comments: