Thursday, November 14, 2013

Cheque Sudah Sudah Selamat Ditunaikan



Alhamdulillah cheque yang aku tunaikan dua hari lepas sudah selamat transfer ke akaun Maybank aku. Buktinya seperti di atas. Hee

Ada orang cakap, masa paling cepat untuk pihak bank proses cheque kita itu selama tiga hari. Tetapi aku punya hanya perlu masa dua hari. Lagi cepat lagi bagus, tidaklah risau semacam. Hehe

Bukan risau apa, cuma takut ada butiran yg tak lengkap ke, salah ke, atau apa sahaja kemungkinan yang boleh berlaku. Maklumlah, ini first time tunaikan cheque. Hehe

Sebenarnya, tidak la susah mana nak tunaikan cheque ni. Kalau ikut step-stepnya dengan betul, insyaAllah semuanya akan oke sahaja. 

Nak tahu bagaimana step-stepnya? Tunggu next entri. Hee..


12 comments:

Nao Mei said...

banyak rezeki dapat hihi

Mieya Atiera said...

tahniah

Nasuha said...

Sy tumpang gembira...

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah..rezeki =)

Budak Kampung said...

untunglah....tggu org 2 open table je la

Sukma Haron said...

wah tahniah.....

Liza Licha said...

licha guna nuffnang je.. huhu.. :) tahniah ye.

MG schmidt said...

waaaa..banyak jg tu ..
cpt jg 2 hri ..mmg salu min 3 hri ..
ad kenal org dlm kot ni sbb tu cpt ..hehe :)

aien hermionie said...

klu tunaikan cek..mmg cam tue kan.. mesti pikir takut tersalah isi no akaun.. hehe

ezyra daniel said...

wah seronok nye dapat hasil hehe..byk tu murah rezeki awk..
komen sini sambil klik iklan nuffnang awak ye

Hafiza AizZawa said...

belanje la fiza.. hihi..

Fatin Diana said...

fuyooo! rezeki blogging. hihi
tahniah ye :D