Sunday, November 10, 2013

Mesin Sizzix Big Shot Akhinya Dapat Aku Miliki

 



Anda ingat lagi akan entri ini --> Alhamdulillah, Akhirnya...

Ramai yang tertanya-tanya apakah yang terjadi? Apakah benda seperti dalam gambar itu? Mesin apakah itu?

Sebenarnya begini, itu adalah Mesin Sizzix Big Shot untuk kegunaan para crafter. Ingat lagi tak, dahulu aku pernah menulis entri bertajuk --> Keinginan Memiliki Mesin Big Shot 

Haa, alhamdulillah keinginan ingin memiliki mesin big shot akhirnya tercapai. Gembira tidak terkata apabila salah satu barang idaman para crafter akhirnya dapat aku miliki. Benda yang sekian lamanya aku nanti-nantikan kini telah berada di depan mata.

Bila sudah ada depan mata, lepas ini makin aktiflah aku bercraft. hehe. Lagi memudahkan kerja-kerja pemotongan. Tak macam sebelum ni, nak potong huruf terkebil-kebil mata dibuatnya. Sekarang, tekap dan giling sahaja. Hekhek

Mesin Sizzix Big Shot sudah berjaya dimiliki. Ada satu lagi impian yang belum tercapai. Apa dia? Jeng jeng jeng. Hehe 


 

6 comments:

Adriannasyaz said...

Ni pertama kali tgk mesin ni eka.tahniah2 dpt bli mesin idaman ya..nnti boleh tunjuk apa kegunaan nya ya.. :).

Unknown said...

Selamat ber'craft' lah ye. Seronok jadi orang kreatif ni. Macam2 jenis craft boleh buat. Jelesnya. haha. Teruskan usaha ye :)

Jejaka kaki Besi said...

Assalam..benda apo tu...salam kenal dari saya..tq

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah dik..hihi..slmt mgaktifkan diri.

Eymasu said...

bestnyer nanti boleh pinjam =D

Iffah said...

mahal dok ?