Tuesday, January 3, 2012

Back To School :)



Hai semua..

Sekejap jew masa berlalu..kan?? Esok dah masuk 4hb.1.2012.. Rasa macam semalam jew New Year..Hehe...

Esok juga mulalah sesi persekolahan untuk tahun 2012.. Haa, macam mana persiapan persekolah?? Sudah lengkap semuanya?? Wah wah!! Kasut sekolah baru, beg sekolah baru, baju sekolah pun baru.. Kiranya semuanya baru laa..

Hehe..Biasalah tu.. Macam aku juga masa sekolah dulu.. Semuanya nak baru.. Kalau tak dapat melalak meraung-raung sampai dapat barang tu.. Haha...Dulu sahaja oke! 

Cerita pasal sekolah nie, tiba-tiba teringat zaman sekolah dulu.. Rindu kat kawan-kawan lama..Rasa macam nak kembali ke sekolah balik..Jumpa cikgu, jumpa kawan-kawan lama dan macam-macam lagi laahh..

Hehe, biasalah tu.. Kalau adik-adik dah habis sekolah nanti akan rasa perasaan yang sama macam nie juga...Memang tak boleh lari dari perasaan tu semua.. Normal la tu.. Hehe

Okelah.. Kepada adik-adik semua, "SELAMAT BERSEKOLAH OKE! " Ingat, masa sekolah nie banyak kenangan, pengajaran dan pelajaran yang kita akan dapat.. Manfaat kan oke?

Bye Bye  

7 comments:

susulemakmanis said...

rindu zaman sekolah..kenangan pling masih dlm hdup=)

susulemakmanis said...

rindu zaman sekolah..kenangan pling masih dlm hdup=)

Ezad Skytech said...

sama la kita..rindu nak masuk zaman sekolah balik..haha~

miss Fyqa said...

rindu zaman skolah... ;)

saffiya_aleesya @ echa said...

zaman sekolah best..tak banyak masalah n happy jer dgn kawan2

era kecik said...

era start skul 03.01.2012 . awal sket . hehe ~

Hanih Borhan said...

Betoi, jangan sia2kan zaman p'sekolahan... Nanti bila keluaq sekolah, rasa rindu, serius...