Thursday, January 12, 2012

Spontaneous Thursday #14 : Bodoh Sombong





Hidup kita nie kadang-kadang tak perlu nak jadi seorang yang bodoh sombong.. Tak tahu buatlah cara tak tahu. Minta tolonglah kepada mereka yang lebih tahu..Ini tidak, belagak macam tahu. Bila tanya, haaa terkial-kial kau nak menjawabnye :)

Nak tiket wayang free?? Klik sini

5 comments:

shiema sufian said...

like like like. org yg bodoh bukan org yg sombong, tapi org yang somong itu sebenarnye yang bodoh (:

Nem0 o0h Nem0 said...

mmg rmai pun org mcmni.ego pun iya.

Ezad Skytech said...

kalau tak tahu...terus terang je cakap tak tahu kan...ni buat2 tahu padahal tak tahu.....hee~

Eida Arina said...

ha'ah...rasanya org yg kurang cerdik ni lgi okay dri org yg sombong dan berlagak kurang cerdik...

Selendang Merah said...

betul tu jgn lah jd seorang yg sombong n x suka bertanya...