Tuesday, May 1, 2012

Entri 1 Mei

 



Hai semua.. 

Alhamdulillah hari nie sudah masuk 1hb5 #lagi beberapa jam dah nak masuk 2hb5. Selamat Datang untuk bulan Mei dan Selamat Tinggal untuk bulan April. InyaAllah, next year, kita jumpa lagi ok April? ^_- HEHE

Setiap hari, bulan, tahun mahupun minit atau jam, mesti ada sesuatu perkara yang membuatkan kita ingat sampai sekarang. Bak kata orang, peristiwe manis mahupun pahit, mesti ada punya.. kan? kan?

Bulan April nie tak banyak kot peristiwe manis or pahit dalam hidup aku. Al-maklumlah, banyak menghabiskan masa kat rumah sahaja. Sedang menikmati cuti sem yang semakin hari semakin nak habis.. HEE

Tapi, ada satu perkara yang bagi aku penting dan aku mesti mentionkan kat sini. Untuk pengetahuaan awak awak dan awak, #kalau tak nak tahu, takyah bace >_<' awal bulan April hari itu, #tak sure berapa haribulan blog aku nie genaplah 2 TAHUN beroperasi.. Cehceh.. Dah sebulan baru perasan yang blog aku dah berusia 2 TAHUN..HEHE

So, sekarang ada la dalam 2 Tahun 1 Bulan beroperasi kot.. HEEE, tak tua mana pun. Kalau baby 2 tahun nie, kire dah boleh berjalan dah.. Kan kan? Tapi blog aku tak la sampai berjalan berlari.. HAHA

Walau berapa usia pun blog aku nie, 100 tahun pun aku tetap sayang yang teramat kat blog aku nie.. Huuh, cium sikit.. Muah muahhh.  :3

Kat blog aku nie lah aku luahkan segala isi hati aku sepanjang aku mula berblogging. Kalau korang ikuti perkembangan blog aku, mesti korang tahu punya apa kisah silam aku dulu.. Eh, ke situ pulak aku bercerita..Opss, sorry ya.. HAAHAA

Okelah. Kalau nak bercerita panjang pasal blog aku nie, memang tak sempatlah kot. Banyak gila kalau nak diceritakan. Its oke. Kalau ada kelapangan masa, akan aku kongsikan apa kisah sepanjang aku berblogging. Hee, wait naa!

Aku akhiri entry aku untuk kali ini dengan "Welcom May. Please be nice to me yaa! Hope everything become easy. InsyaAllah. Amin"

P/s: Hari nie hari pekerjakan? So, holiday time la kan? Pergi jalan mana je? Hehe.. 
 

2 comments:

Dayang Deno said...

wah.. dah lama jugaklah blog nie ya... tahniah!! welcome mei :)

saffiya_aleesya @ echa said...

ni nama salam di Bulan Mei..hehehe
dah 2 tahun yer usia blog..tahniah slmat berblog yer sis!!