Sunday, August 12, 2012

1st GIVEAWAY: "Saya Nak Kad Raya Dari EkaTikah"


STICKY POST!



Nak kad raya dari EkaTikah?? Haa, meh join Giveaway kite. Sila follow directions dibawah

 Follow Blog Bila Jari Mula Menaip [tiada paksaan OK  ]
 Like FanPage Blog Bila Jari Mula Menaip [wajib!  ]
 Buat entry "Saya Nak Kad Raya Dari EkaTikah" dan letak URL entry anda di entry ini [wajib! di entry lain tidak akan diterima  ]
 Di entry, hanya perlu letak banner di atas dan linkkan ke entry ini. Juga sertakan tema atau warna baju raya anda untuk tahun ini [wajib!  ]
 Tagkan kepada dua rakan blogger anda yang lain. Pastikan blogger itu tahu. [wajib jugak!  ]

Itu sahaja. Mudah bukan? HiHi. 

 Tapi bukan semua yang dapat tau. Hanya 20 orang yang bertuah sahaja akan mendapat kad raya. Walaubagaimana pun, jika mendapat sambutan, mungkin akan ditambah 10 lagi kad raya. Pemilihan akan dibuat melalui Random.Org. Naseb-naseblah siapa yang dapat. HuHu

Penyertaan akan berakhir pada 12Hb 8 tepat pada jam 12 tengah malam. So, cepat-cepatlah join. Simple dan mudah bukan? 

InsyaAllah, pemenang akan diumumkan pada keesokkan harinya iaitu 13Hb 8. Sila alert ok! 

Terima Kasih kepada yang sudi join

#Giveaway ini akan terbatal terus kalau penyertaan kurang daripada 10 orang

P/s: Ini merupakan giveaway pertama aku sepanjang aku berblogging dua tahun ini. Before this, pernah juga berniat. Tapi apakan daya, kite nie bukan blogger famous. Takut tak ade orang yang nak join je nanti. Hihi..Hope korang dapat support aku dalam giveaway pertama aku ini 

28 comments:

❤farahin izzati❤ said...

join !!
http://ehfarahin.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-ekatikah.html

aNiss :):) said...

mcm menarik :DD

Ieyzartd Syahieyr said...

saya join..
harap dapat lah kad raya untuk tahun nih..

http://ieyzartdsyahieyr92.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-ekatikah.html

nuyui a.k.a miss YUI said...

eh2..ada ga..good luck bg yg join =)

Nana Qistina said...

http://kehidupancalonupsr.blogspot.com/2012/08/entri-129-saya-nak-kad-raya-dari.html

Join ^o^

O CIKTEDDY said...

nak jugak...kui3

-meeSUPERGIRL- said...

wahhh ad buat ga kad raya eh .. nak jugak ! hehe

fatini_irdina said...

Fatini join yee?
http://vanillapluschocolate.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-ekatikah.html

fiqah hamed said...

Join sini.. (:

http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-ekatikah.html

XxFaraizatii2NdxX said...

http://faralalalala.blogspot.com/2012/08/1st-giveaway-saya-nak-kad-raya-dari-eka.html

Pink PlatypuS ^^ said...

Join :3

http://fiqizumisyunkawk.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-ekatikah.html

Fara Tasya said...

Bismillah

http://faratasyadiary.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-ekatikah.html

Noor said...

http://loveprettydinda.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-ekatikah.html

sy follow & join..

Aida Nur Iman Herman said...

Macam menarik! Saya join! http://diariaida.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-ekatikah.html

huahua said...

http://peaceder.blogspot.com/.. follow me back

cynta ieda said...

gud luck u alls :)

NURFATIN IZZATI said...

saya join :)

http://izzatipunyerblog.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-ekatikah.html

King Ungu said...

King Biru join giveaway Cik Eka Tikah


http://kingungu.blogspot.com/2012/08/1st-giveaway-saya-nak-kad-raya-dari-eka.html

Gadis Cupcakes said...

Saya join ... follow me back
http://nasothman.blogspot.com/2012/08/1st-giveaway-saya-nak-kad-raya-dari-eka.html

MHE ♥ said...

http://dreamsquerida.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-ekatikah.html

tiara join ! :D

FaTiMah aZ-zArAh said...

http://sicomel06.blogspot.com/2012/08/1st-giveaway-saya-nak-kad-raya-dari.html

Aaizaatt Bin Azhar said...

Join..

http://zaatboy.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-ekatikah.html

Hajarrrrrrrrrrr. said...

Joined :-)

http://hajar-official.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-ekatikah.html

Terimakasih :D

Nurul Hayati said...

bismillahirrahmanirrahim.. yati joiin yee.. http://hayatirosdi.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-ekatikah.html

Aida Shafi said...

saya join yek!http://sweetsour93.blogspot.com/2012/08/1st-giveaway-saya-nak-kad-raya-dari.html

Afiqah Adzan said...

saya join tau :)

http://afiqahadzan.blogspot.com/2012/08/1st-giveaway-saya-nak-kad-raya-dari-eka.html

cheeky said...

saya join!
http://cheeky-cheekyinthehouse.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-ekatikah.html

Haziqah Hanis said...

http://haziqahhanis.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-ekatikah.html