Monday, October 1, 2012

Ohh Crush



"Auww auwww, crush.. Saya sangatlah suka pada awak.. Tapi, adakah awak jugak suka akan saya?"
Bermonolog sendiri

Setiap manusia dianugerahkan perasaan kasih dan sayang. Cubalah bagaimana cara pun untuk mengelak daripada perasaan itu muncul, kalau Allah swt sudah takdirkan masa itu untuk kite kasih dan sayang pada seseorang kite tidak boleh mengelak.

Walaubagaimana pun, tidak semua kasih dan sayang kita pada seseorang itu akan disambut dengan baik. Yes, kite suka dia tapi belum tentu dia suka kite juga. kan?

Perasaan cinta, kasih dan sayang tidak terungkap? Minat dalam diam? Takut mahu berdepan, dan luahkan perasaan? Apa korang rasa? Patutkah korang pendam perasaan itu selama yang mungkin? Atau korang berserah pada takdir dan jodoh? " Kalau ada jodoh aku dengan dia, adalah :') "

Kite semua manusia. Tidak boleh lari daripada perasaan tersuka atau sayang pada seseorang itu dalam diam-diam. Lebih-lebih lagi dalam dunia yang serba canggih sekarang nie, banyak kenalan. Facebook la, Twitter la, Blog dan sebagainya. 

Lain orang lain pendapat..Pendapat korang pula bagaimana?? Korang ada crush? Adakah korang akan suka diam-diam atau sebaliknya? Jom kongsi 

Bolehkah anda menyaingi Master Chef? Klik SINI

8 comments:

Anonymous said...

crush tu apa eh :\

-meeSUPERGIRL- said...

mee tde sape2 . hnye fmly je :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

xslh cuba kan..

miss kinah said...

yes! saya pernah ada crush dulu...mula2 suka senyap2...tapi pas tu mmberanikan dri , menidak malu kan diri,confess kat dye....and now..Alhamdulillah, we've been together almost 2 years :)

Everything's Everythings said...

Pendam lagi bagus daripada kita meluahkan sebelum tiba masanya..
takut kita pun terjebak dgn gejalan maksiat.. tpi tu lah, kita simpan perasaan nnti dlm diam2 dia jatuh hati kt org lain T.T

cci said...

ade jodoh.. ade la tu.. ^_^

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xcuba xtau....hehe

shuhadaothman said...

hehe. belum cuba belum tahu ^^