Wednesday, May 29, 2013

Pergaduhan Penyokong Di Stadium Darul Makmur




Sangat mendukacita apabila perjaduhan yang berlaku antara penyokong JDT dan penyokong Pahang di Stadium Darul Makmur semasa aksi separuh akhir kedua Piala FA berlangsung semalam.

Tindakan yang mengakibatkan orang lain cedera ini merupakan satu tindakan yang tidak wajar. Perlu ke bergaduh sampai mahu baling objek tajam. Engkau tak kena, orang lain yang kena, orang lain yang merana tahu. Sungguh tidak masuk akal.

Berikut di bawah adalah video pergaduhan yang berlaku di Stadium Darul Makmur.



Berita lanjut: SINI

Janganlah buat tindakan yang boleh membahayakan orang lain. Bukan nak sebelah mana-mana pihak, tidak sepatutnya penyokong membuat tindakan seperti itu. Boleh mencemarkan nama baik Malaysia tahu. 


 

5 comments:

Cik Aida™ said...

teruk -_-

Kathy Rbain said...

apa la dorang ni..sabar2 la sikit..

Nao Mei said...

betol tu dik..jangan gara-gara bola pun nak gaduh2..mak hai :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

otak tu takde..tu psl jd cmni.

cik amal said...

tak suka lah benda2 macam ni :(