Tuesday, July 30, 2013

BLOG NOT FOUND

 


Untuk pengetahuan semua, blog ini tidak pernah di REMOVE! 

Malam tadi FD ada tweet mengatakan, blog ni tak boleh di buka. "Blog has been removed" katanya. Tapi sejujur-jujurnya blog ini tidak pernah di REMOVE.


FD kata, ramai tertanya-tanya kenapa blog ini tidak boleh dibuka. Sampaikan aku sendiri dapat mesej dari seorang blogger yang mengatakan aku cuba melarikan diri. Oh, sama sekali TIDAK!!

Betul, baru-baru ini satu segmen yang aku sendiri anjurkan sudah tamat. Walaubagaimanapun, pemenang masih belum diumumkan. Jangan salah sangka, bukan untuk melarikan diri. Tetapi disebabkan line internet broadband yang bermasalah + busy dengan assignment yang perlu dihantar sebelum cuti raya ini.

Sebab utama masalah ini ialah, masalah email!!

Please jangan cepat buruk sangka dan terus nak booo orang itu ini tanpa tahu sebab. Tahu pengertian bersabar?! Bukan nak marah, tapi fikirlah orang lain pun ada masalahnya sendiri. Tiada langsung niat nak MENIPU!

InsyaAllah after kelas esok, akan diumumkan pemenang bagi "Simple Segmen Saya Nak Kad Raya". Kepada bakal pemenang sila alert! Jangan nanti ada yang cakap belakang. Kita tak suka tau.

P/s: Thanks FD sebab tolong inform kat kita. Kepada para peserta segmen, maaf sesangat atas kesulitan yang dialami. Sesungguhnya ini semua bukan kemahuan diri.

 

10 comments:

Fatin Diana said...

Sama-sama Eka. Sabar ea. Diorang yg lain pun kena lah tanya dulu jangan tau nak tembak je

Invisible Me said...

Semalam cuba buka pun tak boleh.
Nasib baik ada orang lain boleh contact awak bagitau.
Bahaya jugak tiba-tiba jadi macam tu
:)

Mysara Ab Rahman said...

xspatutnyer dorg wt tuduhan melulu cm tu je

Unknown said...

betul.. sokong3.. :)

Unknown said...

heee biase la tu

Eymasu said...

sabar larh awak..saya pun nie kena tipu dgn blogger lain..yg saya nie terang2 dah msg dia..hmm..takpa larh biar Allah tunjukkn kebenran kepadanya..

nuyui a.k.a miss YUI said...

buat suspen kan.

Anonymous said...

akak pun tak boleh buka semalam sis...heheh..akak ingat sis edit blog....

Amirah. said...

tidak mengapa :-)

Unknown said...

mohon buka fb yer ada something :)