Tuesday, December 6, 2011

Fever


Klik sini dan sini dulu, Tq


Hai semua...

Demam?? Kenapa dengan demam??? Kenapa mesti ada demam?? Tak boleh ke demam tu tak da?? Sengsara ooo kalau demam nie..Semua bende nak buat tak jadi..

Seperti yang korang semua tahu, sekarang nie memang musim demam..Sana sini ada jew orang yang demam..Dalam kelas aku tu adalah dalam enam orang yang demam..Haa, amik kau...Sampai aku pun dah terjankit demamnye..

Badan kejap panas kejap sejuk...Tekak nie pula perit yang teramat...Rasa nak cabut anak tekak nie dan cuci bersih-bersih.. Lepas tu letak balik..Haha...Kalaulah boleh dah lama aku buat macam tu..

So aku harap demam aku nie tak melarat laa..Biarlah sampai di sini sahaja.. Jangan melarat sampai berhari-hari...Ubat, dah macam-macam jenis ubat aku dah makan...Insyaallah esok lusa sembuh la..Amin

Oke laa.. Time untuk rehat..Doakan aku cepat sembuh erk..Sayang korang

P/s: Sesungguhnya sesuatu penyakit itu menghapus dosa-dosa kecil kita..  

2 comments:

SoLy SoLicious said...

sy ngah demam gak ni ..huhu

Eza Boom Boom :) said...

dah sihat ke sayang?? banyak kan minum air mineral :)