Sunday, July 26, 2015

Masa Raya, Kalau Orang Tanya " Bila Nak Kahwin? "


Assalamualaikum.

Masa beraya rumah saudara-mara, banyak sangat dah orang bertanya "Bila nak kahwin?" "Dah ada calon belum?" " Kalau dah ada jangan tungu lama-lama" bla bla blaa. 

Alaa pakcik makcik nenek atok. Kita baru umur 22 tahun. Kerja pun baru setahun lebih. Diri pun tidak cukup stabil lagi. Banyak lagi yang perlu diperbaiki diri ni. Jodoh ajal mautkan semuanya ditangan-Nya. Sudah sampai seru, sampailah kad jemputan kahwin nanti. Hehehe



Agak-agak kalau lepas ni ada makcik-makcik tanya soalan yang sama, boleh tak nak jawab macam kat atas ni?  Opsss Hahaha    


3 comments:

Inani Hazwani said...

Hahaha. Jeng jeng jeng :D

nusha fasha said...

Hahaha. Tika muda lg xpe.

Fatin Liyana said...

Hehehe dah menjadi satu trend kalau kita ikut family beraya rumah saudara-mara, mesti diorang akan tanya kita bila nak kahwin. Malu pun ada. Tak sabar-sabar sungguh diorang. Tunggu jela kad jemputan kahwin sampai kan. Hehe