Saturday, July 11, 2015

Meow Pun Nak Baju Raya


Assalamualaikum.





Apa, ingat orang je nak baju raya baru? Meow pun nak baju raya baru ok. Hehehe. Comel tahap infiniti. Kalau aku ada kucing sendiri pun nak pakaikan baju cantik-cantik. Ishh geram geramm.   

- Kredit gambar dalam page fb kucing ^^-

6 comments:

✿ Ina Ainaa ✿ said...

Alalalalal kenapa comel sangat ni meow meowwww... geramnyaaa ena tengokkk ishhh nak gomol gomol kalau dapat seekor macam ni

Ahmad Hasif said...

Perghhh.. Kucing un ada bju raya..

Blogwalking Sini..
Jombaca artikel baru saya

Belajar Bukan Semata Untuk Dapatkan Kerja?

Ein Farah said...

alahai comelnyee laaa. ni kalau kucing sy kat rumah pkai mcm ni, mau demam seminggu dia. :P

Aniey Yusoff said...

Alolo...awat la comel sgt meow2 ni....boleh dpt duit raya tak ni hihi..

Inani Hazwani said...

Comel je kucing tu. Heheh :D

azizah green line said...

amboiii xmahu mengalah yer meoww...comelnyaa