Monday, August 8, 2011

OMG!!!




^_____________________^






OMG!!!...apew sudah jadi pada blog aku nie???dah tak berupa blog pon adew...what happen "tikah"???what happen??? --' "kau tinggalkan blog kau sampai bersarang mcm nie??" **bermonolog sendirian...hee~~~ first of all, sorry to my blog sebab aku abaikan kau...second, sorry to you all guys sebab aku tak berkesempatan nak update blog aku seperti dulu kala...i am so sorry... --'


Aku bukan sahaja nak mengabaikan blog aku nie,,tapi aku tak berkesempatan untuk nak update blog aku nie..yewla, kehidupan aku tak seperti dulu lagi..maksud aku sekarangkan aku bergelar pelajar U, so banyak assignment nak kene disiapkan pada tarikh yang telah ditetapkan...lepastu dengan test and kuiz lagi hampir setiap minggu..kalau ikutkan hati aku memang nak update blog aku everyday..tapi aku dah kekosongan idea untuk menaip atau menulis anything laa..takot kalau aku menaip juga aku menaip bende yang merapu meraban t..korang juga yang tak nak baca entry aku nantikan...hehe..


Insyaallah aku akan cube sedaya upaya nak update blog aku tiap-tiap hari...**banyak kali dah cakap macam tu tapi tak gak..hehe...harap korang sudi-sudilah baca blog aku nie...bagi yang follow blog aku nie thanks so muchhh...aku menghargainya...thanks again :)


P/s: nantikan entry aku yang seterusnya ok...haha... xD

0 comments: