Monday, September 12, 2011

Pakcik teksi yang gatal... --'

^______________^

Owkey..peristiwe nie berlaku semalam mase aku, Kiera, Ada and Dinie nak g Wangsa Walk nak tengok wayang...yew ar, bosan terperap kat bilik nie..bangun tidur terus hadap lappy lepas tu tidur balik...dah macam apew pun aku tak tau..haha...

Macam biasalah nak pergi Wangsa Walk naik teksi jew..dekat and senang...selalunya kteorang dapat driver teksi yang ok ok la kot..hehe..tapi semalam kteorang memang malang dapat drive teksi yang miang..sumpah miang doe..eeyuu..tapi yang terase geli terlebih tu aku sebab aku dok depan sebelah drive teksi tu..walawey, menyesal aku dok depan doe...--'

Pada mulanya kteorang memang tak tau yang dye tu gatal...semuanya nampak normal jew pada mulanya...tapi makin lama makin dye nak tunjuk belang dye...belang yang tak serupa belang harimau bintang..haha...dah la lalu jalan yang jauh, tak pasal-pasal bertambah cas teksi tu..**kurang hasam punya orang tua..paling lawaknya masa Dinie panggil driver teksi tu "Pakcik",boleh lagi dye nafikan yang dye tu tak sesuai dengan panggilan Pakcik..boleh dye cakap panggilan "Pakcik" tu untuk orang yang pakai tongkat..hooi, memang tak masuk akal langsung...yang dah pakai tongkat tu datuk,,eeyuuu...adew hati nak gelarkan diri dye "abang"..haha..aku kat depan nie dok cover-cover gelak..kang kalau tak memang besar gelak aku nanti..haha..

Sampai jew, kteorang terus cabut keluar dari dalam teksi tu...siot punya "Pakcik" elok-elok cas teksi RM4 lebih mase dye bawak pulak kene RM6 kot kalau tak salah aku...sajew ikut jalan jauh...argghh, ape-ape pon ok lah sebab sampai kedestinasi dengan selamatnya..**ayat bukan men lagi..haha...

P/s: Thanks ya Ada, Dinie and Kiera sebab coverkan aku dari "Pakcik" tua yang gatal tu..kalau tak aku tak tau apew jadi..haha..

2 comments:

dinie SZ said...

hehe..pakcik tu mmg gile

EkaTikah said...

@dinie: haha..tau xpew..sengal --'