Monday, January 16, 2012

Baucer Buku 1 Malaysia :)





Hai semua

Seperti mana yang korang semua tahu, kerajaan Malaysia telah memberi bantuan baucer buku 1 Malaysia kepada pelajar penuntut IPTA dan IPTS yang ada di Malaysia.. So, petang tadi aku baru jew dapat baucer tu.. Seperti mana korang lihat gambar kat atas tu la..
Oke, aku ngaku aku salah seorang orang yang lambat dapat baucer tu..Haha..I dont care! Janji dapat..Kan?? Lagi pun tarikh luput baucer tu bulan March..Lambat lagi..Hehe

Kebetulan petang tadi kelas batal, so apa lagi terus serbu kedai buku Popular kat Wangsa Walk.. Pehh, ramai gile kat situ.. Semua orang nak borong buku, alat tulis, majalah and macam-macam lagilah yang ada kat kedai buku tu.. Sampai ada yang beli beg untuk laptop..HAHA..Apa pun tak boleh 

Tadi pusing satu kedai buku tu pun dah ambil masa dua ke tiga jam.. Padahal pusing tempat yang sama gak..HAHA..Nak cari novel punya pasal.. Last-last dua buah novel jew yang tertarik..Tambah dengan sebuah buku masakan untuk ibu aku dan majalah photographer satu.. Semuanya dalam lingkuangan RM100..

Baki lagi RM100 tu aku nak borong kat kedai buku Popular Melake.. Manalah tahu ada novel baru yang takde kat Popular Wangsa Walk ke.. Hehe..

Okelah.. Thats all from me.. Korang pula beli apa dengan baucer tu?? Hehe.. Komik??

5 comments:

susulemakmanis said...

dear..semua kdao ke trima baucer tue??

MAY said...

blh tak blikan CM majalah pengantin pki voucher tu?;)

SoLy SoLicious said...

kite punye da abis da ^^

Ezad Skytech said...

hee...bila baca je entri yg pasal baucer ni..mesti ada yg beli novel kan...haha...

Just Mini Love said...

hehe.. ieyza tak tebus g.. minggu depan baru nak g popular.. ;)