Wednesday, March 7, 2012

Kelas Terakhir Untuk Sem 2



Hai semua.. 

Lama sudah aku tak update apa-apa entry kan?? #tiga hari lama la tu kan.. HEE.. Maaf-maaf.. Dalam beberapa hari nie busy sikit.. Busy?? Yewla, busy siapkan assignment, dengan test itu test ini.. Nilah padahnya bila buat test last minit.. Study pun last minit la.. HEHE

Hari ini sudah tamatnya................................................................... Tamat apa?? HAHA.. Tamat sesi kuliah untuk sem 2 mehh... Huuh, sekejap jew masa berlalu.. Macam tak percaya dah nak masuk Sem 1 untuk Tahun 2.. Jeng jeng, sudah mau jadi senior.. #Excited..


So, tadi tak belajar apa-apa pun.. Just ada test Multimedia dan kelas Programming jew.. Test Multimedia tak payah tanya susah or senang.. Jawapannya korang semua tahu kot.. HEKHEK.. Yang aku nak cerita sekarang nie masa kelas programming tadi.. Lecture tak ajar apa-apa pun tadi.. Just sesi perbualan dan ramah mesra bersama pelajar.. ehh??

Macam pelik jew bunyinya kan? Tapi itulah kenyataan.. HEHE... Lecture kami untuk subjek Programming nie sangat-sangatlah sempoi, baik hati orangnya, funny dan macam-macam lagi laaa.. Kan Puan Mercy?? HEEE.. Itulah nama untuk lecture subjek Programming kiteorang...

Gambar kat atas nielah lecture kesayangan kami sekelas.. Hehe.. #Maaf yew puan.. saya pinjam gambar puan yang nie erk?? Hee... 
Jujur aku cakap, bila lecture nie ajar untuk subjek Programming sem 2 kelas kami, aku serba sedikit faham subjek itu... Kenapa?? Aku tak dapat nak explain macam mana.. Tapi yang pasti aku suka lecture nie mengajar.. Cara pengajarannya best.. HEE, bukan nak mem"bodek" tapi ini kenyataan OKE! 
 
To Puan Mercy: Thanks so much Puan.. Untuk sem 2 nie, Puan adalah lecture yang paling best..HEHE..#Jujur tak tipu  Alhamdulillah saya dapat tangkap serba sedikit apa yang Puan ajar.. Walaupun saya tak dapat score dengan baik dalam test-test sebelum nie, saya faham jugak la.. HEEE..Insya-Allah, untuk final exam saya akan buat betul-betul.. Yeah!! Sem depan Puan ajar kiteorang lagi.. Nie yang bersemangat nak belajar Data Communication..

Okelah, itu jew kot yang aku nak cerita untuk hari ini.. Kang panjang lebar tak larat pulak korang nak baca.. Kan?? Jangan risau, aku bukan blogger yang jenis buat entry panjang lebar..#erk??  HEHE.. Bye bye

P/s: Perkara biasalah kalau seseorang lecture itu menjadi lecture kesayangan pelajar.. So, kalau nak dapat title "Lecture Kesayangan Pelajar", lecture kenelah belajar dari lecture kami, Puan Mercy.. Tak begitu Puan?? Hehe #Gurau jew

4 comments:

cik ika said...

wah..bestnye da habes belajar~~

Shiema Sufian said...

Goodluck untuk final (:

Ezad Skytech said...

da habis sesi kuliah...nanti final pulak...huhu...

Sarah Mnasir said...

jum exam sesama.. hehe.. good luck final :)