Sunday, May 20, 2012

Konsert Mania Musim Ke-7 Berakhir




Hai semua. Salam hujung minggu.

Seperti yang korang semua tahu, Hafiz yang popular dengan lagu Awan Nano itu telah menjuarai Konsert Mania Musim ke-7 dengan menerima hadiah wang tunai sebanyak RM500,000. Tidak ketinggalan juga perodusernya juga menerima hadiah wang tunai sebanyak RM300,00.. Woo, bukan sedikit jumlah tu.


Naib Juara pula dimenangi oleh Stacy dengan menerima wang tunai sebanyak RM200,000 dan tempat ketiga dimenangi oleh Jaclyn Victor dengan menerima wang tunai sebanyak RM100,000. 

Walaubagaimana pun TAHNIAH untuk mereka berlima iaitu Hafiz, Stacy, Jaclyn Victor, Hazama dan juga Airil kerana telah memasuki top 5 finalis Konsert Mania Musim ke-7. Bukan calang-calang orang mereke nie. 

Pada malam itu, masing-masing membawa dua buah lagu termasuk lagu yang didendangkan bersama artis pilihan mereka sendiri secara berduet. 

Hafiz yang memilih Siti Sarah sebagai pasangan berduetnya.
Di samping itu, juga dipersembahkan Dato Siti Nurhaliza sebagai artis undangan pada malam itu dengan menyampaikan beberapa buah lagu hasil ciptaan ketiga-tiga Produser Mania.

Dato Siti sememangnya awesome :D
Superstar untuk Konsert Mania Musim Ke-7 jatuh ditangan Hafiz. Siapa pula agaknya yang akan menjadi Superstar untuk Konsert Mania yang akan datang. Kite tunggu. Huhu *kot ada lagilah Konsert Mania nie.. Haha* 

3 comments:

Azhafizah MN said...

Tahniah hafiz.terbaiklah!

Unknown said...

ada tgk smalam eyk..konsert mania memang superb..sy suka sgt ngan stacy perfomances..semangat!!hehe..=)anyway,nice blog dear..keep in touch ok..=)

✿INA AINAA✿ said...

Tahniah bg yg memenangi..hehehe...ena tak tahu menahu pun rancangan ni..sian kan??? org baru jumpe TV, camni la..hukhuk