Thursday, June 28, 2012

Peralatan Baru :)


Hai awak semua.

Peralatan baru? Peralatan baru apakah yang dimaksudkan? Jeng jeng, aku baru sahaja memiliki sebuah drawing pad baru. Baru? Yewla, baru dibeli. Hihi..

Taraaa..Inilah drawing pad yang aku maksudkan..


Alaa, drawing pad yang murah je. Kite tak mampu lagi untuk beli yang jenama BAMBOO tu. Al maklumlah, kite baru nak belajar. So, beli yang sederhana cukup. Ini pun sudah berharga RM165..Hee~~

Haa, BAMBOO punya jenama macam ini rupanya


Sebenarnya, aku tak plan pun nak beli bende alarh nie. Pernah terfikir dulu, tapi terus batal niat tu bila tengok harganya. Sampai ada yang mencecah RM500 ke atas. Ok, itu rupanya harga untuk jenama BAMBOO. Hihi. Masa aku servey kat Low Yatt, paling murah RM99. Kecik satu hal. Mungkin jugak itu untuk kanak-kanak dan mungkin tak tahan lama sangat. Kot laa..

Aku beli nie pun bukan atas niat suka-suka *atau terlebih duit*. Tetapi atas tujuan untuk memudahkan aku untuk membuat assignment bagi subjek Animation. Yeah, subjek yang aku nantikan selama ini. 

Ok, beli dua hari lepas. So, meh sini tengok hasil tangan aku melukis menggunakan drawing pad yang aku beli tu. Jangan ketawa besar pulak. Hehe.. 


dan ini 


Comel tak? Comel tak kite lukis? *Nada gedik* HAHA.. 
Biasalah, baru guna, tak akan terus pro kot. Mesti rasa janggal je pada mulanya. Tapi, lama-lama akan terbiasa. Serious, best (Y)

Okelah. Drawing pad sudah ada. Lepas nie boleh la aku lukis doodle pakai drawing pad je. Easy mungkin. Nantikan doodle aku yang akan datang. Hekhek

Bye bye 

Nak kupon McD free? Jom klik sini

6 comments:

Hidayah Suhailee said...

cantik yg c duck tu....

shuhadaothman said...

waaa, bestnye ada mende ni. leh lukis doodle slalu lps ni ika :)

Dayang Deno said...

bestnye!!! nak carik jugak la.. hihi :)

Maisarah Azmi said...

owh.. are 200 je.. boleh carik satu nie..

Ezad Skytech said...

wahh..best ni..boleh main lukis2...hee..

ana said...

wah,,bestnyer,,dah lama nk beli,,usya2 kat tenet jer,, teringin sgt nk beli yg brand wacom tu,,,nk cari yg murah2 n agak terbaik spec, any suggestion??