Tuesday, July 17, 2012

R.I.N.D.U



R.I.N.D.U

Itulah perasaan yang aku rasa sekarang.

 RINDU pada blog kesayangan aku nie.. Lama sudah tidak berupdate
 RINDU nak menaip entry panjang lebar tapi ada pengisiannya 
 RINDU nak melukis doodle-doodle dan nak share pada kawan-kawan semua 
 RINDU pada ibu ayah kat rumah. Tak sabar nak balik rumah khamis nie. Puasa bersama-sama 
 RINDU pada kucing aku yang dah hampir sebulan lebih hilang. Siapa ambil dia, tolonglah jaga dia baik-baik. Aku sayang dia sangat-sangat 
 RINDU pada saudara mara kat kampung. Selalu share-share cerite 
 RINDU pada kawan-kawan masa zaman sekolah menengah dahulu. Gosip-gosip. Share-share cerita suka duka 
 RINDU pada someone. Tapi....someone yang tidak pernah balas rasa rindu nie 
 Dan terutama sekali RINDU pada DIA yang Maha Esa 

P/s: Korang RINDU aku tak? Hee :')

7 comments:

Noor Atikah Ramli said...

rindu sama kamuuu ^^

hazwan hairy said...

rindu2...

shuhadaothman said...

rindu rindu rinduuu ! ^^

Sarah Mnasir said...

rindu jugakk :D

Ezad Skytech said...

rindu sbb lama tak komen kat sini...heee~

saffiya_aleesya @ echa said...

wahhhh banyaknya rindu..ni baru laa rindu serindu rindunya..

Sya Chot .. said...

rindu teramat dinru..:))