Sunday, September 30, 2012

Mengaku lebih senang bukan?


Peristiwa Pertama


Kononnya la bukan boyfriend dia.. Kawan katanya. Okok


Peristiwa Kedua





Haa, kan dah kantoi bersayang-sayang dengan boyfriend sendiri. Bukan boyfriend la katanya. Nie dah kantoi depan-depan tak nak mengaku lagi ka?? "Sudah terang lagi bersuluh" la weh!

Aku paling tidak suka orang yang jenis macam nie. Taknak mengaku ada boyfriend. Sorok-sorok dengan kawan sendiri. Macam nak pulakkan aku rampas boyfriend kau tu..

Tapi nanti andai kata ada orang curi boyfriend kau tu macam mana? Kawan sendiri pula tu.. Nak salahkan siapa? Salah kau jugak la! Sorok la lagi boyfriend kau tu.. Sampaikan kawan pun tak sedar yang kawan TERambil boyfriend kawan sendiri. Haa 

Itu satu hal. Lagi satu kalau boyfriend kau apa-apakan kau ke, atau terjadi apa-apa kat kau, tak ke senang nanti kalau kami sebagai kawan tanya pada boyfriend kau.. Yewla, kau kan lebih "rapat" dengan boyfriend kau. Berkepit sana sini. 

Please, jangan jadi orang seperti dia atas. Aku pasti dan sangatlah pasti ramai orang tak gemar dengan orang yang perangai macam ini. Nanti menyesal tak sudah..

Bukan niat nak kecoh satu dunia yang kau ada boyfriend, cuma perkenalkan la pada rakan rapat or kalau ada orang tanya mengaku jew la. Kan senang? Tak susah mana pun. Just cakap " Yes, dia boyfriend aku". Semudah 1, 2, 3 

Oklah, cakap panjang lebar pun tarak guna kalau diri sendiri memang nak teruskan dengan sikap macam tu..Terpulang. Aku just cakap apa yang aku rasa betul. Hee, orang tak ada boyfriend tak perlu pening-pening kepala nak mengelak sana sini. Kan? 


Mutiara Minda. Klik SINI
Bolehkan Anda Menyaingi Chef? Klik SINI

6 comments:

Syazana said...

haha semudah 123

MAY said...

biasela..org kan mcm2 ...

Unknown said...

die xnak ngaku sebab die hot kot...haha

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada btolnya gak..sekurg2nya ada yg kenal kan..

Everything's Everythings said...

Hahaha.. tpi mungkin kalau dia mengaku depan2 yup ini bf aku, org ckp dia ni xtaw malu lah plak xD

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

a'a xnak ngaku tu dh biasa haha