Friday, May 6, 2011

Hancur sudah harapan ak..=(

Assalamualaikum n selamat petang sumee...



Hari nie ak memang kecewe sangat-sangat...frast tonggeng..bukan kecewe sebab putus cinta or kecewe sebab mak mertua ak xterima ak..*otak dah biul..merepek sudah...tapi ak kecewe sebab ak tak diterima oleh mana-mane pusat IPTA..sedih yg teramat...nak melalak..tolong amek an baldi tadah an air mate ak nie...


Kat atas nielah keputusan nye..."dukacita dimaklumkan bahawa anda TIDAK BERJAYA dlm permohonan kemasukan ke IPTA"...=,=

Ermm...xpewla..dah xdew rezeki ak nak masuk IPTA...walau apew pon ini bukan menjadi penghalang untuk ak melanjutkan pelajaran...adew banyak peluang lagi kat luar sane untuk orang-orang yg mcm ak nie...orang-orang yg xdpt IPTA nie...hehe..tapi kene pandai pilih la..di mane adew kemahuan di situ adew jalan...yeahh!!.."jangan mudah putus ase tikah oii...hidup mst chill"..apew-apew pon ak still buat rayuan..mane la tau dapat kew nanti..doa-doakan jew la yew..aminn~~

Owkey lah..sampai cnie jew ak nak cerita kisah kecewe ak nie..sob..sob..sob..=(...sapew-sapew yg tak dapat mcm ak nie sabau jew la...nak nangis skunk pon dah tak guna...dah terlamabt...bagi sapew-sapew yg dapat tu tahniah yew and gud luck k...

8 comments:

Anonymous said...

try lah buat rayuan...bole kan?

^^eKaTiKaH^^ said...

@ anonymous:..boleh..dah buat dah..harap2 dpt lew..=(

Cik Aish said...

la yeke..emm sabar la ea..mungkin adik takde rezeki kat ipta. tp tu tk bermakna kt takleh sambung study kat tpt lain..mungkin adik boleh bjaya kat tpt lain..nk bejaya tak semestinya dr ipta je.. chill ye

^^eKaTiKaH^^ said...

@cik aish:..ermm..betul cakap kak aish tu..mybe bukan kat IPTA..bdw thanks yew kak..^^

k e y r i said...

sabi jelah.. aku pon xdpt gak, nak buat rayuan pon cam xde semangat ni ha... adess =='

^^eKaTiKaH^^ said...

@keyri:..2la..redha jew la..

Fatma Diyana MB. said...

rayuan masih boleh buat. insya-Allah, ada rezeki nanti. jangan putus asa tau ;)

^^eKaTiKaH^^ said...

@ fatma:..thanks yew fatma...amin2..^^