Sunday, May 8, 2011

Tarikh Keputusan Permohonan Politeknik

Assalamualaikum n salaaam sejahtera...^_^

Mehh cnie cepat-cepat..rapat-rapat...dekat-dekat...adew mcm lirik lagu tak??..hehe...bukan apew...malam nie ak mau buat pengunguman penting...yang sangat-sangat penting..lebih penting dari gosip-gosip artis yang dikatakan hot tu..haha..xberkaitan..abaikan..=P

Owkey..street to the point...malam nie ak nak share ngan korang mengenai tarikh keputusan permohonan politeknik...tarikh yang bagi ak ramai nanti-nantikan selepas kecewe tidak dapat tawaran mane-mane IPTA...termasuk la ak nie haa...hee..so..keputusan pemohonan politeknik akan keluar pade 22 Mei nie...tarikh nie bukan tipu punya naa...ak sendiri tanye dgn pihak politeknik tadi mase ak g karnival pendidikan kat MITC, Melaka...sapew yg dah tau xpew la..ak bagitahu kat sapew yg tak tahu..hehe..

Soo,,sapew yang dah tau nie sile-sile la share or bagitahu kat member-member korang yang lain..maksud ak sapew yg mohon politeknik la...sapew yg xmohon apew kejadahnye bagi tahu..hehe...

Owkey...itu ajew yg ak nak bagitahu...jap2...sebelum ak nak akhiri entry ak nie...ak mau buat ucapan SELAMAT HARI IBU kepada ibu ku yang tersayang Puan Hazita Bt Md Chulan dan semua ibu yg adew di dunia nie..harap belum terlambat untuk ak buat ucapan..hehe...I Love My Mom So Much.....<3 <3 <3..^^

8 comments:

HAJAR hasan said...

all the best ya. tape. mungkin Allah ada perancangan yg lebih baik. who knows? so, sabar je tau. jgn give up. ;)

asfira aminuddin said...

happy mothers day to ur mom! semoga u bersabar okey. good luck! ^____^

muhamad hanif said...

oh..gudluck yaa !

^^eKaTiKaH^^ said...

@hajar:..huhu...thanks yew hajar...hajar pon gud luck k..^^

^^eKaTiKaH^^ said...

@asfira:..happy mothers day to ur mom also..n thanks 4 the wish..^^

^^eKaTiKaH^^ said...

@hanif:..huhu..thanks yew..^^

MiSzy DiaN said...

makin ramai laaa junior nie.. hehe.. gud luck :)

^^eKaTiKaH^^ said...

@miszy dian:..hehe..hope dpt lew poli..^^