Saturday, May 14, 2011

Semuanya dah berakhir..all is over!!

Assalamualaikum n salam sejahtere sume...


Nie entry luahan perasaan..sapew rase nak bace-bacelah..bdw thanks pade sapew yg sudi bace..

Yess...kat cnie ak mahu buat pengakuan yang sumenye dah berakhir...all is overrr..apew yang dah berakhir??..hubungan ak ngan si dye dah berakhir..ak dah SINGLE balik..owkey fine...ak benci happy gile nie...melompat-lompat kerana terlalu gembira...but jauh disudut hati ak,,ak benci sume nie..aku tak nak ia berlaku..tapi apewkan daya ak..aku hanya manusia biase yang tak leh menentukan apew-apew...Allah s.w.t sahaja yang boleh tentukan semuanya dan ak dah ditakdirkan untuk berpisah dengan dye..sob..sob..sob.. :'(

Aku tak nafikan yang aku memang sayang dye sangat-sangat walaupun hubungan kami sekejap..tapi kenapa nie balasannye yang ak dapat daripada dye??..adakah selama nie memang dye berniat untuk mempermaikan perasaan ak??..atau dye dah adew orang lain??..atau adew sebab lain??..yess...ak mengaku yang ak nie bukan perempuan yang secantik fasha sanda or sapew-sapew...tapi kalau betul la dye cari yg cantek mcm fasha sanda buat apew couple ngan ak??..bagi ak,,dye orang yang kedua buat ak macam nie..tinggalkan ak macam tu jew..dye ingat ak nie sampah kew nak buang mcm sampah..aku cuma nak tau dari mulut dye kenapa dye buat mcm nie..ermm..entah la...pening kepala ak fikir an sume nie...

Apew-apew pun ak kene terima sume nie...jangan disebabkan dye ak nak bunuh diri mcm perempuan bodoh yg kat luar sane tu*contoh ajew..walaubagaimana pun ak kene lupakan dye buat selama-lamanya..buat apew nak ingat kat dye sedangkan dye dah lupekan ak n dah lukekan perasaan ak nie....dye dah cucuk pisau kat hati ak nie..bukan sekadar cucuk jew,,siap dye toreh-torehkan hati ak nie..pedih yang teramat rasanye..


Sebelum ak nak akhiri entry ak kali nie..adew kata-kata terakhir ak nak sampaikan pada dye..ak harap dye bace..


-ve:
"owkey fine....kalau ini yang kau nak ak terima..tapi kau tau tak betapa sakitnya hati aku bila kau buat ak mcm nie..mana janji-janji kau dlu??..kononnya tak akan tinggal an ak..blarr ar..sume tu hanya janji-janji kosong yang kau berikan..takpew..kali nie kau buat ak..satu hari nanti kau akan terima balik atas semua perbuatan kau..ingat..!!!..f*** same kau..ak benci kau bodoh penipu.."


+ve:
owkey..ak terima sume nie dgn redhanya..memang ak dah ditakdirkan tidak kekal dgn kau..mungkin Allah swt akan mempertemukan ak dengan orang yg lebih baik dari kau..walaubagaimana pun ak berdoa agar kau jumpe perempuan yg lebih bagus dari ak..dan yang paling penting ak sentiasa doakan kau agar kau sentisa sihat walafiat..hope penyakit yg kau hidapi itu tak melarat sampai meragut nyawa kau...and lastly gud luck for your exam...thanks for everything...until now i still LOVE you..<3<3<3


mood: sedih yg teramat :'(

4 comments:

nUr _ atiQah said...

sabar ya awk..
itu dugaan buat kita..
kuatkan diri..
Insya-Allah..
ada hikmah nya dya jumpakan
kita dengan org salah..
sabar ya ^^

^^eKaTiKaH^^ said...

@nur atiqah:..thanks yew awk..sye mesti kuatkan semangat..semua yg terjadi adew sbb nya..

Sarah Sayuri Hartnett said...

saya fhm apa yg awk rasa

sgt sedih bila jd mcm ni dan takde pape yg kita buleh buat

it's devastating

sebab tu skrg sy jadi manusia tnpa perasaan sebab klu takde hati lebih mudah,tak perlu lg dipatahkan oleh sesape

^^eKaTiKaH^^ said...

@sarah: ..thanks coz fhm perasaan sye..btul juga ckp awk tu...xdew hati pun bgus gak...