Sunday, May 15, 2011

Perak??..ohh nooo!!!!!

Assalamualaikum n selamaaaat pagi sume...ehh..silap-silap..selamat tengah hari sume..matahari dah terpacak kat atas kepala pon nak cakap pagi lagi..haha..^^

Owkey street to the point..Perak??..kenapa dengan Perak??..adew apew kat Perak??..pakwe ak??..oppss...i already single ok..no pakwe-pakwe nie..ehhhh..dah lari dari topik asal nie..ehehe..soe yew...ok2..balik pade cerita asal..sebenarnya ayah ak nak campak ak g Perak..campak??..ehh..silap-silap..nak hantar ak g Perak..mksd ak hantar ak sambung stdy kat Perak...lorhh..sampai hati ayah nak hantar satu-satu anaknya g sambung stdy kat Perak..jauh kot..xmau..xmau..xmau..*meronta-ronta mcm budak kecik..haha..

Ayah ak cakap kalau kat Perak senang cikit kalau apew-apew nanti...senang ayah cakap??..wahh...gua mau nangis..hehe...bukan apew..ayah fikirkan keselamatan anak kesayangan dye nie..yew la..kalau kat Perak adew saudare-mare yg boleh jengok-jengokkan..dan yang penting kemudahan transpot untuk ak balik Melake bile cuti...alorh..ayah tak leh amek kew??..*nada ngade-ngade..haha

Sebenarnya ak dapat dua tawaran sambung belajar..but kolej la..bukan Universiti or matrik or anything la..kolej nie pon ak sendiri yang mohon..bukana apew..kot-kot tak dapat smbng stdy kat U or Poli smbng la kat kolej...stdy kat mane-mane pon boleh..just niat kite utk stdy..tapi masalahnye dua-dua kolej nie jauh..mak aii..bukan jauh 10 or 20 km but beratus km kot..hehe..


haa..nie tawaran yg ak dapat daripada salah satu kolej yg ak mohon...nie KPTM..kolej nie la yg campak ak jauh sampai kew Perak..aduyai..=,=

Owkey lah..apew-apew pon ak tak sure lagi g kew tak..skunk nie ak tengah tunggu keputusan tawaran politeknik..hope dapat la..doakan erk..amin2..hehe..thanks..

mood:..excited nak sambung stdy..dok umh bowink..hehe :)

2 comments:

.m y z. said...

wah tahniah ye! tak kesah lah tawaran kat mana2 pun yang penting study ;) goodluck! :D

^^eKaTiKaH^^ said...

@myz:..hehe..btol 2 btol..bdw thanks yew..^^