Thursday, May 19, 2011

Nur Kasih The Movie dipawagam hari nie..

Assalamualaikum and selamaaat sejahtere sume..
^______________________^


Wahhh..seperti yang korang sume tau hari nie merupaka hari dimana cerita Nur Kasih The Movie akan ditayangkan di semua panggung wayang..mesti penuh ar panggung hari nie..dianggarkan kira-kira 19 juta penonton di Malaysia yang akan menonton filem nie..

Adew sesetengah orang sanggup ambil cuti semata-mata mahu menonton filem nie..adew juga yang tak dapat cuti sanggup ponteng..hehe...Nur Kasih The Movie punya pasal sume sanggup..betapa fanaticnya dyeorang..

Nur Kasih The Movie nie sambungan daripada drama bersiri Nur Kasih yg disiarkan di tv3..kalau drama pun dah beribu-ribu penonton..inikan filem..wahh..lagi bertambah..lebih-lebih lagi jalan cerita filem nie lebih advanture and menarik..


Tengok la sape yang mengarah filem nie kalau bukan Kabir Bhatia..huhu..dye pandai campurkan unsur-unsur keislaman dan percintaan dalam filem Nur Kasih The Movie nie..tu yang jalan cite nie bertambah menarik...

Huhuhu..sapew-sapew yang dapat menonton filem nie hari nie nnt cite-cite la kat sapew yg xberkesempatan nak menonton filem nie...macam ak nie haa..hanye dapat tengok di sebalik tabir filem nie jew kat tv..mane syokk...haha..kecian-kecian...

Mood: cedih tak pat tengok Nur Kasih The Movie hari nie..haha..=P

1 comments:

アヌム ちゃん said...

Salam. singgah sini~ Nice blog :)
Sudi2 la visit me @ frommetoyou eh..arigatou..(^____^)