Friday, July 8, 2011

Esok jangan keluar ok :)


^_______________________^



Fuhh, penat gile hari nie..siang tdi lepas jew kelas habis terus g Times Square..pastu g Sogo and then Jalan Tar..shopping sakan hari nie..nie semua sebab nak beli baju utk dinner malam ahad nanti laa...kalau pakai baju bebas tak pew gak...tapi kene ikut tema, iaitu biru hitam...banyak gak yang aku shopping tdi..dri atas kepala hingga hujung kaki..*melampau tu..haha

Bdw, sebenarnya aku nak citer pasal perhimpunan haram "Bersih" yang akan diadakan pada esok hari kat KL nie..KL??..woww...nie yang aku kene berjaga-jaga nie..tak leh kuar dari KSJ (kediaman siswa jaya utm) nie..bahaya..huhu..betul what...bende nie bukan leh bawak main-main...ibu dan ayah aku pesan banyak kali kat aku, esok jangan keluar g mana-mana...dok jew kat bilik tu..kalau bolh baju warna kuning pon tak boleh pakai...bukan ibu dan ayah aku jew, saudara mara aku pun risaukan aku..sampai sanggup nak amek aku bawak balik rumah dye..huhu..thanks kak diela.. :) 

Masa aku nak balik dalam pukul 6 lebih tadi pun jalan dah jam..driver teksi tu cakap kalau lambat nanti jalan dah tutup..yewla, esokkan adew perhimpunan sebab tu banyak jalan yang akan ditutup malam nie...patutla mak ngah nak amek aku kat cnie tak boleh sebab banyak jalan dah tutup..aku nie pun duduk dekat gak ar ngan bandar KL nie..

Aku sebenarnya kurang faham dengan perhimpunan yang akan diadakan esok nie..apew-apew pon aku harap korang tak terlibat la dengan perhimpunan nie...ramai cakap perhimpunan nie bahaya..aku tak tahu bahaya mcm mane...yang pasti aku tak terlibat dengan perhimpunan nie..aku akan pastikan yang aku akan duduk berkurung kat bilik satu hari tu..haha *melampau..


Owkeylah, aku mau masuk tdo dulu..penat yang teramat siang tdi tak hilang lagi..ingat tau pesan penaja, esok jangan keluar g mane-mane ok..hehe 

http://www.cute-smiley.com

2 comments:

shidah2020 said...

menyusahkan . . meh baca entry saya

Bersih : sungguh bodoh orang yang tak berfikir !

^^eKaTiKaH^^ said...

@ shidah2020 : betul2..menyusahkan betul =__=