Sunday, July 24, 2011

Tiga hari macam tiga jam jew :(



^___________________________^


Hari nie aku kembali semula ke hostel KSJ *kediaman siswa jaya...sumpah aku malas nak balik sini sebenarnya...aku tak puas lagi nak dok kat rumah aku tu..nak main ngan kucing kesayangan aku tu *Ninie dan anak buah aku *Sofea Amani...dan yang penting tak puas lagi nak luangkan masa dengan parents aku kat rumah...balik cuti nie pun bukan dok rumah...pergi sana pergi sini..beli barang tu beli barang nie..aduuhhh --"

Tiga hari macam tiga jam jew aku cuti...nak tunggu cuti mid sem lambat lagi kot, lebih kurang sebulan lagi...next week dah nak mula puasa..puasa kali nie tak best, sebab tak dapat berpuasa dgn ibu and ayah kat rumah...nie kire first time aku berpuasa tanpa parents aku...ingat an tak dapat berpuasa ngn parents nak ar sambut puasa ngn parents, tapi tak dapat gak....tak pew, nanti hujung minggu aku curi-curi balik rumah..tak kire, nak juga nak juga *merengek macam budak kecik..hehe

Balik jew hostel nak kene siapkan assignment-assginment yang tertunggak pulak..hari selasa adew exam Hubungan Etnik pulak...aduyaai...apa boleh buat..nie dah memang lumrah sebagai seorang pelajar...tak leh lari dew kecuali hang tak belajar boleh la..haha..siot.. 

2 comments:

myzziema said...

biasalah tu. adat belajar mmg mcm tu. tak selamanya kita boleh buat semua benda yang kita dah selalu buat sebelum ni kan? first time puasa dgn kawan pun best apa :)

EkaTikah said...

@myz:..hehe...betul gak tu...first time puasa dgn kawan...^^