Monday, July 4, 2011

Maaf Yaa :')


^____________________^



Tajuk aku kali nie macam sedih an??..*mcm au..haha..tapi entry aku kali nie bukan entry untuk bersedih, so korang tak payah la nak sediakan sekotak tisu untuk baca entry aku nie ok..hehe..bdw, sebenarnya aku nak minta maaf nie bukan sebab aku buat salah besar, mcm bunuh anak kucing..*takda kaitan ok...haha

Fuhh, aku rindu gile kat blog aku nie...dah lame aku tak update ape-ape story..kalau aku buka pun, buka mcm tu jew..just jenguk kejap-kejap..hehe..tak da mase lah nak update..assignment melambak tak siap lagi ade hati nak update blog..hehe..maklumlah sekarang nie aku bukan budak sekolah lagi..dah jadi budak U..huhu..so sekarang kenelah berubah..tak leh jadi macam budak-budak lagi...kalau dulu zaman budak sekolah, ada kerja sekolah buat mcm tak da kerja sekolah an..hehe, tapi sekarang tak leh jadi mcm tu lagi...kalau tak buat assignment tak de markah..kalau markah mcm kat sekolah tu aku tak kesah sangat laa..tapi sekarang satu markah tu sangat penting...waa...nie yg kene kechap betul-betul..

Huhu..oklah..sampai cnie sahaja huraian entry aku untuk kali nie..nanti ada masa kite share-share cerita lagi k..take care yew semua...undur diri dulu, bye 
http://www.cute-smiley.com

4 comments:

Unknown said...

haha..cepat2 update

Ada selalu ada :D said...

@ apik pehe : sye akan cube...hehe

EkaTikah said...

@ apik pehe: sye akan cube update tiap2 hari..hehe

EkaTikah said...

@ ada :..haha..salah taip la kak long :D