Wednesday, July 20, 2011

Photographic Class :)



^_______________^



Huhu..hari nie borink yang teramat..hari nie pun kelas tak banyak, adew la dalam dua kelas jew..tu pun kelas BI dan Fotografi...wahh, aku masuk kelas fotografi? mcm tak caye jew an..hehe.. aku bukan minat sangatlah pasal fotografi nie..minat sikit-sikit adewlah..tapi entah mcm mane aku boleh termasuk kelas nie..

Pada mula-mula aku masuk kelas nie aku agak blur ar...mane taknye, kelas fotografi mesti kene ade camera an...bkn wajib ar tapi better ade camera lahh...bukan camera kodak tapi camera dslr lorhh..hehe..masuk-masuk kelas jew, wahh ramai dah keluarkan camera dslr masing-masing...aku ape yang adew,,camera handphone w995i yg mempunya 8.1MP..hahaha..over sudah...

Dah sebulan aku belajar pasal fotografi baru aku tahu best...*walaupun aku takde camera..hehe..dapat la jugak aku merasa pakai camera canon and nikon yang mahal tu an..first time aku gune hari tu, pehh takde la teruk mcm kere dapat bunge tapi gayat gaklah...heee~~ 

salah satu gamba yang aku snap guna camera dslr canon kawan aku..

Insyaallah kalau aku dah cukup duit aku belilah camera dslr tu..bukan sajew-sajew tpi untuk kemudahan aku nak belajar...sajew-sajew takde manknanye..haha, aku bukan kaye benau nak beli untuk sajew-sajew..hehe..

4 comments:

eyjalukman said...

camera dslr tu mmg best kan . rasa cool je bila amik gmbr . haha

EkaTikah said...

@eyjalukman: camera tu memang best..harga pun best..hee :D

teciq said...

not bad gmbar yg kne snap tu..cantik ^^

EkaTikah said...

@ teciq : hehe...thanks :D