Tuesday, July 19, 2011

Part 2: Lelaki Ohh Lelaki



^___________________________^



Entry aku hari nie merupakan sambungan dari entry yang sebelumnye ini, iaitu Part 1: Lelaki Ohh Lelaki..dah macam drama bersiri pulak adew part 1 and part 2... :) tapi kali nie aku nak share story dengan korang yang adew kaitan dengan entry aku sebelum nie...

Seperti yang aku cakap kat enty aku yang sebelum nie, lelaki memang suka bagi harapan kat perempuan...last-last harapan yang dibagi tu hilang mcm tu ajew..macam cerita kawan aku sorang nie...bile aku kenangkan balik cerita dye aku pun rase sedih..padahal bukan aku yang mengalaminya...bila aku tengok balik kawan aku tu, kadang-kadang aku rasa aku plak yang terover the top dari dye..bukan terover apew laa, sebab bende nie dah terjadi dlm hidup aku...so aku dapat rasakan peritnya macam mana...

Aku dah tak tau nak cakap apew lagi kat lelaki yang dah buat kawan aku kecewe nie...sememangnya dye antara lelaki yang tak berguna yang pernah aku kenal sebelum nie...sanggup dye lukakan hati kawan aku nie yang selama nie banyak bantu dye ketika dye susah and sedih disebabkan apa yang ex dye buat kat dye dulu...aku rasa macam nak maki dye depan-depan jew..nasib baiklah dye takdew kat depan aku, kalau tak memang dah lame kene dah..--' aku boleh terima lagi kalau dye terus terang kat kawan aku nie dari awal lagi yang dye dgn kawan aku nie just bestfriends, tapi yang aku tak leh terima bile dye cakap hubungan dye ngn kawan aku nie biarkan misteri..oii, kau ingat nie cerita hantu kew nak misteri-misteri bagai..aku ingat lagi masa kat dlm makmal H402 masa belajar Multimedia hari Selasa kalau tak silap akulah yang dye ungkapkan kata-kata manis kat kawan aku nie..kononnya bersumpah yg dye sayang kawan aku nie..dye seriuslah dgn kawan aku nie..tapi last-last tengok dye engaged dengan perempuan lain...tak macam haram kew nie laki jantan??paling aku tak leh terima dye engaged dgn perempuan tu selepas dye keluar dgn kawan aku petang tu juga..aku dapat tahu dye engaged nie pun kat fb dyelah..aku ingatkan dye main-main..tapi kenyataannya betul...

To Syuhada Hashim, chill ok..jangan fikirkan pasal dye lagi...jangan pedulikan pasal dye lagi...dye bukan peduli pasal kau pun an..kalau dye peduli pasal kau dye tak akan sakitkan hati kau macam nie..kononnya kau adalah special one dalam hidup dye..ishhh, tak boleh pakai punye lelaki jantan...aku, Kiera, Dinie, Ima, Diana sentiasa surpport kau dari belakang..kumbang bukan seekor right?? kau boleh dpt lelaki yg lebih better dri dye..jadikan semua nie sebagai suatu pengajaran dalam hidup agar lepas nie kau tak mudah kesihan and percaya cakap orang..ok Adinda? :p

To Kay Rell, kenapa kau buat kawan aku mcm nie haa?? apa motif kau?kau ingt kawan aku tak dew perasaan kew? janji sana janji sini tapi semuanya hampehh...dah ar kau..kau lelaki yang jenis tak boleh nak dipercayai..kau nak cakap aku nie apew pun cakap ar..yang pasti aku takkan lupekan apew kau dah buat kat Ada..suatu hari nanti kau akan kene balik macam mana kau buat Ada..jangan masa tu baru kau nak cari dye balik...

P/s:kesimpulannya, kalau kawan cakap kawan..kalau girlfriends cakap girlfriends..jangan nak tolak dalih lagi..jangan nak sakitkan hati org jew tahu...

2 comments:

teciq said...

lelaki...unexpected! =_="

EkaTikah said...

@teciq: betul tu --'