Saturday, July 9, 2011

GIVEAWAY : handmade domo-kun plushie by bunbun [2011]



^_____________________^

Good evening guys..huhu..hari nie borink nak mampus..=____=...nak keluar tak boleh..dok terperap jew la dalam bilih hari nie, sambil operasi memBERSIHkan bilik aku nie..haha..

So, hari yang serba memborinkkan nie, aku nak join giveaway la..lame gile aku tak join giveaway nie..haha...padahal, giveaway yang aku join sebelum nie tak pernah menang pun...ape boleh buat..takde rezeki..aku join pun bukan just untuk mengharapkan aku menang dalam giveaway tu..aku join sebab nak meramaikan penyertaan dan yang penting dapat berkenalan dengan lebih ramai blogger..right?? :)


Kepada sesiapa yang nak join giveaway nie sila click picture domo kat atas nie k..huhu...gud luck everyone yang join giveaway nie.. :)

Aku tag : SyuhadaIffah and Dinie 

2 comments:

Unknown said...

thanks join. gud luck okeh! sori lmbat sikit view :)



-extended until 30th july-

EkaTikah said...

@bunbun: huhu..thanks 4 the view :D